Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آموزش مكالمه و مهارت هاي خواندن و شنيدن زبان انگليسي آموزش مكالمه و مهارت هاي خواندن و شنيدن زبان انگليسي

آموزشگاه کنکور

آموزش مكالمه و مهارت هاي خواندن و شنيدن زبان انگليسي

آموزشگاه كنكور، آموزش مكالمه و مهارت هاي خواندن و شنيدن زبان انگليسي در آموزشگاه بارمان كنكور

با ما در بارمان كنكور، طعم شيرين موفقيت را بچشيد!

 .

بارمان كنكور يك موسسه آموزشي معتبر است كه آمادگي همه جانبه براي كنكور دانشگاه هاي ايران را ارائه مي دهد كه مهمترين آزمون دوران تخصيلي دانش آموزان است. تيم اساتيد مجرب و متعهد ما داراي سوابق اثبات شده اي هستند كه به دانش آموزان كمك مي كنند تا كنكور را با موفقيت پشت سر بگذارند.

 .

اما اين همه ماجرا نيست، ما همچنين دوره هاي تخصصي يادگيري زبان انگليسي را با تمركز بر مهارت هاي مكالمه و مهارت خواندن و شنيدن ارائه مي دهيم. هدف ما ارائه ابزارها و استراتژي هاي لازم براي دانش آموزان براي برقراري ارتباط موثر به زبان انگليسي است كه يك نياز ضروري براي رشد علمي و شخصي در دنياي جهاني شده امروز است.

 آموزشگاه كنكور بارمان

در بارمان كنكور، ما اهميت آموزش جامع را درك مي كنيم. به همين دليل ما علاوه بر دوره هاي آمادگي كنكور و زبان انگليسي، انواع كارگاه ها و سمينارهاي مهارت آموزي را نيز ارائه مي دهيم. اينها شامل مديريت زمان، مهارت هاي مطالعه و تفكر انتقادي است كه همگي براي موفقيت در هر زمينه اي بسيار مهم هستند.

 .

در دوره هاي آمادگي كنكور، تمامي دروسي كه در آزمون ها مورد آزمون قرار مي گيرند از جمله رياضي، فيزيك، شيمي، زيست شناسي و ادبيات را پوشش مي دهيم. رويكرد تدريس ما بر اساس آخرين برنامه درسي كنكور است و ما به دانش آموزان مطالب تمريني گسترده و آزمون هاي آزمايشي را ارائه مي دهيم تا به آنها كمك كنيم تا با فرمت و سطح دشواري آشنا شوند.

 .

به غير از محيط سنتي كلاس درس، ما همچنين دوره هاي آمادگي كنكور آنلاين را براي دانش آموزاني كه محيط يادگيري انعطاف پذيرتري را ترجيح مي دهند، ارائه مي دهيم. كلاس هاي مجازي ما توسط همان اساتيد مجرب برگزار مي شود و مطالب مشابه دوره هاي حضوري ما را پوشش مي دهد و تضمين مي كند كه همه دانش آموزان سطح يكساني از آموزش با كيفيت را دريافت مي كنند.

 .

علاوه بر اين، دوره هاي زبان انگليسي ما براي پاسخگويي به دانش آموزان در هر سطحي از مبتدي تا پيشرفته طراحي شده است. ما بر توسعه مهارت هاي گفتاري، شنيداري و خواندن دانش آموزان از طريق فعاليت هاي تعاملي و سناريوهاي زندگي واقعي تمركز مي كنيم. اندازه كلاس هاي كوچك ما امكان توجه و بازخورد شخصي را فراهم مي كند، كه به دانش آموزان كمك مي كند تا با سرعت خودشان پيشرفت كنند.

 آموزشگاه كنكور بارمان

ما در بارمان كنكور معتقديم كه يادگيري بايد يك تجربه لذت بخش باشد. به همين دليل است كه ما يك محيط يادگيري دوستانه و حمايتي ايجاد مي كنيم كه دانش آموزان را تشويق مي كند تا فعالانه در مطالعات خود مشاركت كنند. اساتيد ما همچنين از انواع روش هاي تدريس مانند سخنراني، بحث، كار گروهي و منابع چند رسانه اي استفاده مي كنند تا كلاس ها را پوياتر و جذاب تر كنند.

 .

بنابراين، اگر دانش آموز دبيرستاني هستيد كه هدفتان موفقيت در كنكور است يا به دنبال بهبود مهارت هاي زبان انگليسي خود هستيد، بياييد و به ما در بارمان كنكور بپيونديد. تيم مربيان متعهد ما متعهد به كمك به شما در دستيابي به اهداف تحصيلي و آماده سازي شما براي آينده اي موفق است.

 .

اين فرصت را براي دريافت آموزش و راهنمايي با كيفيت بالا از اساتيد مجرب از دست ندهيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره ها و روند ثبت نام، از وب سايت ما ديدن كنيد يا همين امروز با ما تماس بگيريد. به كنكور بارمان بپيونديد و اولين قدم را به سوي آينده اي روشن برداريد!

منابع آموزشي جامع بارمان كنكور، هيچ مبحثي را از دستتان نخواهد داد!

 آموزشگاه كنكور بارمان

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • وبينار آموزش فيزيك مبحث اندازه گيري و دستگاه بين المللي يكاها
  • آموزشگاه كنكور،تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي در درس زيست شناسي 3 پايه دوازدهم كنكور
  • آموزشگاه كنكور،آموزش تست زني كنكور درس رياضي و آمار 1 پايه دهم
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث ماشين هاي گرمايي
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث اندازه گيري و دستگاه بين المللي يكاها
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مديريت بازرگاني

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/26 ساعت: ۱۶ توسط:academy :